تهران , تهران تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور حسابداری در تهران دسته شغلی: استخدام مسئول دفتر حداقل سابقه کاری : 5 سال جنسیت: زن توضیحات: استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور حسابداری در تهران از افراد واجد شرایط زیر برای همکاری در تهران دعوت می گردد: خانم با سابقه کار در فروش و آشنایی نسبی با امور حسابداری پیگیر و با دقت 5سال سابقه کار حداکثر ۳۲ سال حوزه کاری صنعت غذایی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت فرمایند. ایمیل: hr.talents98@gmail.com 0936915xxxx (نمایش کامل) استخدام در تهران , استخدام مسئول دفتر , استخدام مسئول دفتر در تهران , کار در تهران , کاریابی تهران اشتراک گذاری فرصت های شغلی مشابه استخدام مسوول دفتر درشرکت آیس من در اصفهان / اصفهان , اصفهان استخدام مسئول فنی خانم با لیسانس شیمی در اشتهارد / اشتهارد , البرز استخدام مسئول دفتر فروش مسلط به برنامه ریزی و برگزاری جلسات / تهران , تهران استخدام مسئول دفتر در آژانس تبلیغات در اصفهان / اصفهان , اصفهان استخدام شرکت پخش سنجابک در ۶ ردیف شغلی / اهواز , خوزستان استخدام مسئول دفتر خانم / تهران , تهران