تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
توضیحات:

استخدام کارمند، کارشناس مشاوره و ممیز استاندارد، آموزش، فروش و امور قراردادها

شرکت فنی مهندسی بهبود آرمان پارتاک ارائه کننده خدمات مشاوره مدیریت و صدور گواهینامه های بین المللی ISO واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

درج تمامی ویژگی فردی (سن ، مدرک و گرایش، آدرس دقیق، تاهل و …) و کاری (سوابق کاری، مدت همکاری، حقوق و مزایا، علت ترک کار و … )، امکان یا عدم امکان ماموریت به خارج از اصفهان، به همراه حقوق مورد نیاز در رزومه الزامی است.

به رزومه های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد

متقاضیان واجد شرای طمی توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
۱ کارمند اداری – فارغ التحصیلان در رشته های: مهندسی صنایع، مدیریت، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، شیمی، صنایع غذایی
– حداقل مدرک تحصیلی: لیسانس
– حداقل سن: ۲۶ سال
– حداقل سابقه کار: ۱ سال
اولویت استخدام :
– روابط عمومی بالا
– زبان انگلیسی (تسلط نسبی)
– آراستگی و ظاهری مرتب
– استان و شهر مورد نیاز: اصفهان
۲ کارشناس مشاوره استاندارد
۳  کارشناس ممیز استاندارد
۴ کارشناس آموزش
۵ کارشناس فروش و امور قراردادها
۶ بازنشسته سازمان تامین اجتماعی
(حداقل فوق دیپلم)
ایمیل:
info@bapco.ir

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید