تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
توضیحات:

استخدام نیروی کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان خانم در مرکزی

به افراد واجد شرایط ذیل جهت همکاری در مرکزی نیازمندیم.

افراد واجد شرایط میتوانند حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۳/۰۱ مشخصات و رزومه کاری خود را از طریق پیام رسان های تلگرام و یا واتساپ به شماره درج شده ارسال نمایند. (همچنین میتوانید سوالات خود را از همین طریق مطرح نمایید.)

لطفا از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری نمایید.

عنوان شغلی شرایط احراز و توضیحات
کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان شرح موقعیت شغلی
مجموعه ما ارائه دهنده نرم افزارهای مالی، اداری و سازمانی هست. فضای کار ما استارت آپی، خلاقانه و مبتنی بر فناوری‌های نوین است و علاقمند هستیم فرد مورد نظر فراتر از یک کارمند بتونه به ما در مسیر پیش رو کمک کنه و علاقمند به پیشرفت، رشد و توسعه روزافزون خود و در نهایت مجموعه باشه .
جنسیت: خانم
محدوده سنی: حداقل ۲۲ – حداکثر ۵۰
ویژگی های فردی مورد نیاز :
بیان قوی و مسلط به فن مذاکره
پیگیر و یادگیرنده خوب
آشنا با کامپیوتر ، در حد ICDL
آشنا با فضای استارت آپی
با انگیزه و سخت کوش، مسئولیت پذیر
دارای روحیه کار تیمی و دوستانه
هماهنگی و برنامه ریزی کلیه امور مشتریان با شرکت
ایجاد و حفظ ارتباطی قوی و هدفمند میان شرکت و مشتریان
سنجش، تحلیل و بررسی میزان رضایت مشتریان
بررسی و مانیتور کردن مداوم رفتار و ارزشهای مشتریان در جهت افزایش بهره‌وری برنامه‌های سازمان
ارزشیابی و رتبه‌بندی مشتریان
اطمینان از طبقه‌بندی صحیح دیتا بیس در جهت اجرای برنامه ها بر روی جوامع هدف مورد نظر
جمع آوری و سازماندهی اطلاعات برای کمپین های تبلیغاتی
ارائه  گزارش های  شفاف، منظم و یکپارچه (مسلط به گزارش دهی)
ارتباط مستمر و مدیریت بین تیم کال سنتر، مشتریان و تیم پشتیبانی فنی پروژه
مانیتورینگ مستمر و منظم تیم پشتیبانی و کال سنتر
مسلط به فنون و شیوه های بازاریابی و فروش، فرایند CRM
دارای سابقه کار و یا علاقه کافی در زمینه کار با نرم افزارهای CRM
داشتن حسن انجام کار الزامی می باشد.
شرایط کاری :
محیط کار حرفه ای و صمیمی با امکان رشد و توسعه شخصی و شغلی
ایام کاری: شنبه تا پنج شنبه
حقوق و ساعت کاری:  توافقی (در این خصوص قبل از شروع به کار مذاکره می شود)

0991890xxxx

(نمایش کامل)

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید