تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
توضیحات:

استخدام شش رده شغلی در شرکت تولیدی سرژه

شرکت تولیدی سرژه در تهران جهت تکمیل کادر اداری خود با شرایط زیر نیازمند است:

شماره تلفن: ۰۹۱۰۲۸۵۱۰۷۰
متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

ردیف عنوان شغل شرایط احراز
۱ مدیریت فروشگاه سابقه کاری در حوزه مدیریت فروش ترجیحا پوشاک بانوان
توان مدیریت نیروی انسانی و سرپرستی پرسنل فروش و مسلط به رهبری و هماهنگ سازی تیم
بررسی گزارشات پرسنل فروش، جمع بندی و ارائه ی گزارشات نهایی به مدیریت فروش
توانایی برنامه ریزی، هدف گذاری برای افزایش سطح فروش
حفظ و نگهداشت سطح فروش فعلی در مرحله اول و گسترش فعالیت و توسعه فروش در مرحله دوم
آشنا به ساختارهای گزارش گیری و مجموعه آفیس
آشنا به انبارگردانی فروشگاهی
توانایی برقراری ارتباط با مشتریان و مسلط بر زبان بدن
توانمند در ایجاد ارتباط موثر، خوش برخورد، پیگیر و با انگیزه، خلاق و مسئولیت پذیر
۲ فروشنده تمام وقت و ترجیحا خانم
سابقه کار در فروش ترجیحا پوشاک بانوان یا مزون
توانمند در ایجاد ارتباط موثر، خوش برخورد، پیگیر و با انگیزه
توانمند در برقراری روابط عمومی
فن بیان قوی با ادبیات و گویش مناسب
ظاهری آراسته
دارای روحیه کاری تیمی
محدوده سنی بین ۲۰ تا ۳۰ سال
آشنایی با مجموعه آفیس
امانتدار، صادق، متعهد، خلاق
منظم، مسئولیت پذیر و انعطاف پذیری بالا
۳ کارشناس فروش سازمانی تسلط بر بازاریابی و فروش سازمانی
دارای دانش و تجربه در حوزه  بخش رفاهی سازمانها
تسلط بر مذاکره و شناخت افراد موثر و تصمیم گیرنده در سازمان ها
ایجاد رابطه با سازمانها به شیوه های مکاتبه، مصاحبه، تماس حضوری یا تلفنی
برنامه ریزی در مورد تخفیف ها، جوایز و انگیزه های افزایش خرید توسط سازمان‌ها
تجربه همکاری با نهادها و سازمان های عمومی در ۵ سال اخیر
۴ حسابدار-انباردار آشنا با امور حسابداری انبار
آشنا با نرم افزارهای حسابداری
تسلط به مجموعه نرم افزار های آفیس
تسلط کامل بر کلیه امور انبارداری
تسلط بر فرآیند ورود و خروج کالا از انبار
تسلط بر اصول چیدمان کالا در انبار
آشنایی با تهیه، چاپ، الصاق و اسکن بارکد
دقت بسیار بالا در جزئیات
امانتدار، صادق، متعهد، خلاق
منظم، مسئولیت پذیر و انعطاف پذیری بالا
۵ کارشناس منابع انسانی تنظیم قراردادهای کارکنان – هر سال ۴ تا ۶ نوبت
تنظیم قرارداد کارکنان جدید
پیگیری آگهی استخدام
تنظیم شناسنامه مشاغل
تنظیم و ابلاغ لایحه شرح وظایف
توانایی ارایه گزارشی از وضعیت منابع انسانی
ارزیابی عملکرد کارکنان و تکمیل فرم های مرتبط
تنظیم فرم های اداری مورد نیاز
پیگیری انجام مصوبات مربوط به منابع انسانی
پایش رضایتمندی کارکنان
اخذ امضا و تاییدیه حقوق و مزایای ماهانه کارکنان
هماهنگی کلاس های آموزشی و برنامه ریزی آموزش کارکنان و هماهنگی با اساتید
اندازه گیری بهره وری واحدها و مشاغل و کارکنان
پیگیری فرایندهای کاری کارکنان
معرفی کارکنان به شعب و دوایر و تکمیل پرونده و روند معرفی کارمند
آشنایی با قوانین مربوط به تامین اجتماعی و وزارت کار و انجام فرایند بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
آشنایی به فرآیند حقوق و دستمزد
تسلط به مجموعه نرم افزارهای آفیس
دارای روابط عمومی بالا
۶ کارشناس مارکتینگ آشنا به تحقیقات بازار، انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز از مصرف کنندگان، رقبا و عوامل توزیع
آشنا به مباحث رفتار مصرف کننده و برندینگ ( ترجیحا در فضای فشن)
آشنا به دیجیتال مارکتینگ
توانایی مطالعه و برنامه ریزی در مورد تخفیف ها، جوایز و انگیزه های افزایش خرید توسط مشتریان
تسلط به مجموعه نرم افزارهای آفیس
توانمند در ایجاد ارتباط موثر، خوش برخورد، پیگیر و با انگیزه

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید