تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
توضیحات:

استخدام مسئول دفتر خانم جهت شرکت بازرگانی در اصفهان

یک شرکت بازرگانی واقع در اصفهان در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود از واجدین شرایط در اصفهان دعوت به همکاری می‌نماید:

واجدین شرایط می توانند رزومه کاری خود را که شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، مدرک تحصیلی، نشانی محل سکونت، شماره تماس و سوابق شغلی به صورت کامل و فایل pdf به شماره واتس آپ درج شده ارسال فرمایند.

از گرفتن تماس جدا خودداری فرمایید. در صورت نیاز با شما تماس خواهد گرفته شد.

لطفا نام فایل رزومه ارسالی نام و نام خانوادگی متقاضی شغل باشد.

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر – جنسیت: خانم
الزامات شغلی:
– روابط عمومی بالا
– مسلط به امور اداری و دفتری
– مسلط به (word) و (Excel)
– حداقل با ۲ سال سابقه
– دارای ظاهری شایسته و مناسب محیط اداری
– توانایی انجام کار گروهی و مدیریت داخلی و دارای تایم آزاد جهت اضافه کاری
– استان و شهر مورد نیاز: اصفهان

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید