تهران , تهران تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور حسابداری در تهران دسته شغلی: استخدام مسئول دفتر حداقل سابقه کاری : 5 سال جنسیت: زن توضیحات: استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور حسابداری در تهران از افراد واجد شرایط زیر برای همکاری در تهران دعوت می گردد: خانم با سابقه کار در فروش و آشنایی نسبی با امور حسابداری پیگیر و با دقت 5سال سابقه کار حداکثر ۳۲ سال حوزه کاری صنعت غذایی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت فرمایند. ایمیل: hr.talents98@gmail.com 0936915xxxx (نمایش کامل) استخدام در تهران , استخدام مسئول دفتر , استخدام مسئول دفتر در تهران , کار در تهران , کاریابی تهران اشتراک گذاری فرصت های شغلی مشابه استخدام شرکت پخش سنجابک در ۶ ردیف شغلی / اهواز , خوزستان استخدام مسئول دفتر مدیر عامل / تهران , تهران استخدام مسئول دفتر خانم در تهران / تهران , تهران استخدام مسئول دفتر در آژانس تبلیغات در اصفهان / اصفهان , اصفهان استخدام دفتردار خانم وارد به انجام امور اداری در تهران / تهران , تهران استخدام ۶ ردیف شغلی در شرکت تولیدی فرآوردهای گوشتی / شیراز , فارس