تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
توضیحات:

استخدام کارشناس اداری و فروش خانم در یک شرکت بازرگانی

شرکت بازرگانی معتبر در حوزه واردات با ۱۴ سال سابقه فعالیت (نمایندگی معتبر اروپایی) در حوزه چسبهای حرارتی واقع در تهران از افراد خلاق و توانمند دعوت به همکاری می نماید:

توضیحات: اعضای تیم ما برای رشد نوآوری و همکاری بسیار مشتاقند. ما به طور مداوم برای بهبود و بهتر کردن خود تلاش می کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مشتریان مان ارائه دهیم. اگر شما نیز به دنبال رشد و ترقی هستید و در شرایطی پویا پیشرفت می کنید احتمالا گزینه بسیار مناسبی برای تیم ما خواهید بود.

– افرادی که طی دو هفته آینده آماده همکاری می باشند رزومه خود را از طریق لینک درج شده ارسال نمایند.

ارسال رزومه برای این آگهی

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس اداری/ فروش – جنسیت: خانم
– آشنا به فرایند و پشتیبانی فروش
– آشنا به اصول دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ
– مسلط به برنامه های افیس
– روابط عمومی بالا
– آشنا به CRM
– سن ۳۰ تا ۳۵ سال
– مزایا: پرداخت حقوق و مزایا بدون تاخیر
– ساعت کاری از ۸.۳۰ الی ۱۶ و روزهای پنج شنبه تعطیل می باشد.
– پرداخت مزایای قانونی اداره کار از قبیل بیمه و عیدی و سنوات خدمت از شروع قرارداد
– به دلیل شیوع کرونا تمامی مسائل بهداشتی و مراقبتی و فاصله گذاری در محیط کار رعایت می شود.
– استان و شهر مورد نیاز: تهران

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید