تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
توضیحات:

استخدام کارشناس فروش در شرکت آریا سازه تالی

شرکت آریا سازه تالی در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

شرکت آریا سازه تالی (https://talypark.comبه شماره ثبت ۵۳۸۸۵۷ که از مشارکت سازندگان بزرگ و مطرح شهر تهران، شکل گرفته و با پشتوانه‌ای از مدیران و کارشناسان متخصص در کنار مشاورانی خبره با کارنامه‌ای درخشان توانسته به دست کارکنان متعهد خود نامی جاودان از خود بر جای گذارد. این شرکت خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح و نوآور در صنعت ساختمان مطرح نموده و تلاش دارد تا تحولی چشمگیر در صنعت ساختمان ایران ایجاد نماید.

ما در تیم آریا سازه تالی همانند یک خانواده همراه و صمیمی تلاش میکنیم پرچمدار نوآوری در صنعت ساختمان ایران باشیم. همراهی با افراد نخبه ،‌ پرتلاش و با انگیزه همیشه برای ما به عنوان فرصتی ارزشمند مدنظر خواهد بود.

متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش

شرح موقعیت شغلی:
برای تکمیل تیم فروش و بازاریابی در شرکت آریا سازه تالی به دنبال همکارانی 
نخبه و توانمند هستیم تا در ادامه مسیر شرکت به سمت اهداف عالی آن همراه ما باشند.  فعالیت در کنار تیم جوان و با انگیزه آریا سازه فرصت های فراوانی را برای رشد ، یادگیری و ارتقا شما فراهم خواهد کرد.
وظایف و انتظارات:
• برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه از طریق ارتباط حضوری، تلفنی ، ایمیل و ‌شبکه های اجتماعی
• مذاکره، ارائه اطلاعات ، آماده سازی و ارائه مستندات و همراهی و پیگیری مشتری تا زمان انعقاد قرارداد با مشتریان و پشتیبانی مشتری پس از فروش
• انجام پرزنت حضوری در محل دفتر فروش شرکت یا محل مشتری بنا بر نیاز
• تهیه بانک اطلاعاتی و ایجاد پروفایل مشتریان و بروز رسانی و تکمیل آن
• پیگیری روند فروش مطابق با سیاست‌های کلی فروش و اهداف شرکت
• دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان و ثبت و جمع آوری داده های مربوط به آن
• مانیتورینگ بازار،‌رقبا و مشتریان و جمع آوری داده های مرتبط
• ارائه ایده‌های جدید برای افزایش فروش
• تحلیل داده ها و تهیه و ارایه گزارش‌های روزانه و هفتگی مدیریتی
• اجرای سایر فعالیت های محوله در حوزه بازاریابی و فروش
• ارتباط با شرکای تجاری و پیگیری فعالیت های نمایندگی های فروش
شایستگی های عمومی
:
• قدرت بیان بالا و توانایی اقناع مشتریان
• مشتاق به انجام کار و علاقمند به یادگیری
• پر انرژی ، پر نشاط و دارای انگیزه و نتیجه گرا
• خلاق، ایده پرداز و توانمند در حل مسائل
• منظم و توانایی عملکرد مبتنی بر سیستم
• مسئولیت‌پذیری برای رسیدن به اهداف تعیین شده
• داشتن روحیه کارگروهی و انعطاف پذیری بالا
• خوش پوش و خوش برخورد و دارای روابط عمومی بالا
• دارای اخلاق حرفه ای و حفظ محرمانگی
توانمندی ها و قابلیت های تخصصی:
• دارای حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی و یا مدیریت
• آشنایی با زبان انگلیسی حداقل در سطح متوسط و توانایی ترجمه و درک مطالب انگلیسی
• تسلط کامل به کاربری کامپبوتر و مهارت های ICDL و به خصوص (Word-Excel-PowerPoint)
• توانمند در کار با پلتفرم‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان ها
• آشنا به فضای دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن
• آشنا به فنون مذاکره
• توانمند در مذاکرات تلفنی و حضوری
• تسلط بر اصول و مهارت مذاکره
• فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های معتبر و همچنین دارندگان مدرکMBA و DBA دارای اولویت میباشند.
شرایط کاری:
• روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح الی ۵ بعد ازظهر
• حقوق ثابت + پورسانت و پاداش بر اساس ارزیابی عملکرد
• بیمه تامین اجتماعی
• محیط کاری پویا همراه با یادگیری و توسعه فردی

ایمیل:
Job@ariasazehtaly.com

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید