خوزستان تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ استخدام کارشناس فروش و مسئول دفتر در خوزستان توضیحات: استخدام کارشناس فروش و مسئول دفتر در خوزستان یک شرکت استارتاپی در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی خود در استان خوزستان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مزایا کارشناس فروش جنسیت: خانم مجرب جهت امور بازاریابی ویژگی های مورد نیاز: مثبت اندیش، منظم و مسئولیت پذیر اعتماد بنفس و روابط عمومی عالی تسلط به کامپیوتر مسلط بر تمامی مهارت های فروشندگی دارای لپ تاپ و تلفن همراه شخصی سوابق کاری یک مزیت محسوب می شود ساعات کاری دفتر: شنبه تا ۴ شنبه: ۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰ پنجشنبه: ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ زمینه کاری:استارتاپی-گردشگری حقوق و مزایای مناسب مسئول دفتر جنسیت: خانم مجرب ویژگی های مورد نیاز: مثبت اندیش، منظم و مسئولیت پذیر اعتماد بنفس و روابط عمومی عالی آشنایی با برنامه های آفیس دارای لپ تاپ و تلفن همراه شخصی سوابق کاری یک مزیت محسوب می شود ساعات کاری دفتر: شنبه تا ۴ شنبه: ۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰ پنجشنبه: ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ زمینه کاری: استارتاپی-گردشگری حقوق و مزایای مناسب اشتراک گذاری