اصفهان , اصفهان تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ استخدام کارمند اداری خانم دسته شغلی: استخدام کارمند اداری ساعت کاری : نیمه وقت جنسیت: زن توضیحات: استخدام کارمند اداری خانم کارمند اداری و کارشناس پذیرش مشتریان خانم با مزایای عالی در شرکت معتبر کارگزاری بورس مدرک تحصیلی حداقل مدرک کارشناسی گواهی نامه های مرتبط : دارای گواهینامه پذیرش یا مرتبط شرایط اداری: آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه آشنا به امور کارگزاری مسلط به مجموعه آفیس باشد متعهد و مسئولیت پذیر باشد توانایی تعامل با همکاران منظم و پیگیر ، علاقهمند به یادگیری با روابط عمومی بالا برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید. با تشکر. آدرس: اصفهان . بید آباد شرکت معتبر کارگزاری بورس 031362xxxx (نمایش کامل) 0910874xxxx (نمایش کامل) اشتراک گذاری فرصت های شغلی مشابه استخدام تایپیست و کارمند اداری در تهران / تهران , تهران کارمند اداری بیمه پارسیــــــــان در تهران / تهران , تهران استخدام کارمند اداری آقا یا خانم در صادقیه تهران / تهران , تهران استخدام کارشناس اداری در گروه آموزشی راه ابریشم / تهران استخدام نیروی اداری در یک شرکت بازرگانی / یزد , یزد استخدام نیروی خانم جهت کار در دفتر پیشخوان در بندر ترکمن / ترکمن , گلستان