شرکت ارتباط گستر نیک آرمان (پیتام) در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید.
ردیف
عنوان شغلی
شرایط احراز و توضیحات
۱
کارشناس مرکز تماس
کارشناس مرکز تماس اولین نقطه تماس سازمان با مشتریان بوده و پیگیری کلیه امور مربوط به خدمات پشتیبانی ، فروش محصولات و پشتیبانی از کلیه کانال های تماس با مشتریان (شبکه های اجتماعی، ایمیل و …) به عهده اوست. وظایف اصلی این شغل به شرح زیر است:
معرفی محصولات و خدمات به صورت تلفنی بر اساس دستورالعمل های ارائه شده
مدیریت ارتباط با مشتریان به کمک استفاده از لحن بیان مناسب و سناریوهای مکالمه
برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق کانال های شبکه های اجتماعی، ایمیل، چت و … و پشتیبانی از درخواست های ارائه شده در این کانال ها
دارای روابط عمومی بالا و فن بیان قوی
دارای مهارت های ICDL
محل کار: غرب تهران
۲
کارشناس کنترل کیفیت مرکز تماس
وظایف اصلی کارشناس تضمین کیفیت مرکز تماس:
– طراحی و نگارش های فرآیندهای فنی مرکز تماس (CTP)
– طراحی آموزش های مرتبط با هر محصول
– برگزاری کلاس های آموزشی برای کارشناسان مرکز تماس
– انجام ارزیابی پس از آزمون و تایید کارشناسان برای ورود به پایلوت
– گوش کردن به تماس های برقرار شده برای ارزیابی کیفی تماس ها
– تهیه گزارش های مربوط به کیفیت تماس ها
– برگزاری جلسات فیدبک با کارشناسان مرکز تماس برای رفع ایرادات
– بهبود عملکرد کارشناسان مرکز تماس از طریق روش های مربیگری شرایط احراز:
2 تا ۳ سال سابقه مرتبط
فن بیان و روابط عمومی قوی
توانمندی انتقال مطالب و آموزش
درک صحیح فرآیندهای مرکز تماس و توانایی طراحی فرآیند و CTP تماس
چالشگر و سازنده
محل کار غرب تهران
۳
کارشناس Help Desk
شرکت پیتام به منظور پشتیبانی فنی سخت افزاری و نرم افزاری سرویس ها و سیستم ها نیازمند کارشناس Help Desk می باشد. شرح وظایف:
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های داخل و خارج از مجموعه
پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی و IT
بروز رسانی مستندات IT
ارائه گزارش های روزانه
پشتیبانی آنتی ویروس های تحت شبکه
عیب یابی سیستم ها و شبکه
ارائه پروپوزال های خرید قطعات و تجهیزات و اقدام برای خریدهای تایید شده شرایط احراز و نیازمندی های شغلی:
3 سال سابقه کار مرتبط
مسلط به مباحث Network+
مسلط به سرویس های ماکروسافت
آشنا به مفاهیم امنیت شبکه
آشنا با سیستم های VOIP نرم افزاری
مسلط به آنتی ویروس های تحت شبکه
مسئولیت پذیر و منظم
با پشتکار و به دنبال پیشرفت و توسعه فردی
علاقه مند به یادگیری شرایط شغلی:
در روزهای غیر کاری On-Call هستند
سن ایده آل ۲۲ تا ۳۲ سال
محل کار غرب تهران
بیمه و مزایای قانونی
۴
کارشناس فرآیندهای کسب و کار
شرکت پیتام به عنوان کامل ترین (BPO (Business Process Outsourcing ایران و به منظور تقویت تیم عملیات و فرآیندهای کسب و کار خود، نیازمند جذب کارشناس فرآیندهای کسب و کار است. دانش آموختگان رشته های مهندسی صنایع و مدیریت که به اصول طراحی و بهبود فرآیندها مسلط هستند، مخاطب اصلی تصدی این شغل هستند. اگر دارای روحیه چالشگری و ساختن، و آماده ورود به فضایی پویا هستید، پیتام آماده پیوستن شماست. شرح وظایف اصلی:
طراحی فرآیندهای کسب و کار
طراحی مدل ها براساس استاندارهای BPMN
ساختار ایجاد فرآیند براساس چرخه BPM
شناسایی، کشف و تحلیل فرآیندهای هر محصول
شناسایی مشکلات موجود در فرآیندهای انجام کار و ارائه راهکارهای بهبودی نیازمندی ها و شرایط احراز:
آشنایی با مفاهیم مدیریت فرآیند
آشنایی با طراحی فرآیندهای سازمانی، بین واحدی و درون واحدی
آشنایی با متدولوژی استقرار فرآیندهای سازمانی
تسلط بر نمادهای مدل سازی بر اساس مدل BPMN
آشنایی با نرم افزارهای مربوط در حوزه فرآیند
آشنایی با مدل بهبود و چرخه BPM
قدرت حل مسئله، دقیق، خلاق، تحلیلگر و ایده پرداز
مهارت های ارتباط سازی
آشنایی به فرآیندها و اصول بهبود مستمر (چرخه دمینگ)
۵
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
شرکت پیتام به عنوان کامل ترین BPO حوزه خدمات مشتریان در کشور به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تخصص تولید محتوا و بهبود کیفیت Lead های ایجاد شده نیاز دارد. اگر در حوزه تولید محتوا تخصص دارید و آماده چالش های جدید هستید، تیم پیتام آماده همکاری با شماست. وظایف اصلی کارشناس دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است:
تولید و مدیریت محتوا بر روی انواع پلتفرمهای دیجیتال (وب سایت – اپلیکیشن – شبکه های اجتماعی)
مدیریت شبکه های اجتماعی
تهیه محتوای برای پروپوزال های شرکت
طراحی گرافیکی پروپوزال ها
بهبود SEO سایت با تهیه محتوای مناسب بر مبنای اصول نگارش محتوا و SEO
تهیه گزارش از اثربخشی محتوای انتشار یافته بر روی هر پلتفرم
اعمال تغییرات روی سایت و لندینگ پیج های شرکت از طریق ابزار WordPress (آشنایی با WordPress)
طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ
ایجاد و اجرای کمپین های ایمیل مارکتینگ
تحلیل کمپین ها و کلیه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ از طریق ابزارهایی مانند Google Analytics و ارزیابی عملکرد آنها نسبت به اهداف شرکت
شناسایی، تحلیل و مشخص کردن وزن کلمات کلیدی
بهبود تجربه مشتری از کاربری سایت
آشنایی با آفلاین مارکتینگ
برگزاری همایش ها و رویدادها طبق اهداف شرکت شرایط احراز:
2 تا ۳ سال تجربه مرتبط
تسلط کامل به اصول تولید محتوا و تجربه کاری مرتبط
آشنایی کامل با مفاهیم مارکتینگ
آشنایی با ابزارهای طراحی و گرافیک
دارای روحیه چالشگری و انگیزه برای ساختن
تعهد به اهداف تدوین شده
روحیه همکاری و کار تیمی
روزهای پنجشنبه تعطیل است
محل کار غرب تهران
۶
سرپرست مرکز تماس
شرکت ارتباط گستر نیک آرمان (پیتام)، نیازمند جذب سرپرست مرکز تماس با دانش و تجربه هدایت تیم های فروش و پشتیبانی است. وظایف اصلی سرپرست مرکز تماس به شرح زیر می باشد.
هدایت تیم فروش برای دستیابی به اهداف مشخص شده
راهنمایی کارشناسان فروش برای افزایش کیفیت و کمیت
حل مشکلات کارشناسان در زمان اجرای فرایند فروش و ارائه راهکارهای جذب مشتری
همکاری در تعیین اهداف و تارگت های تیم فروش و برنامه ریزی برای تحقق این اهداف
ارائه راهکارهای مربوط به حوزه فروش و حل مسئله در زمان عدم دستیابی به اهداف توافق شده
کمک به طراحی دوره های آموزشی برای کارشناسان فروش و همکاری در فرایند آموزش
بررسی مستمر کیفیت کار کارشناسان فروش و ارائه بازخوردهای مداوم و در لحظه
هدایت تیم فروش از طریق روش های رهبری و مدیریت تیم شرایط احراز:
توانایی مدیریت و سرپرستی تیم
دانش و تخصص فروش
توانایی راهنمایی کارشناسان برای بهبود عملکرد
توانایی مدیریت وظایف و زمانبندی انجام کار
محل کار غرب تهران
کار به صورت شیفتی
بیمه و تمامی مزایای قانونی