تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
توضیحات:

استخدام کارمند اداری خانم و آقا جهت خدمات پس از فروش در اصفهان

یک شرکت معتبر تولیدی بازرگانی واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ساعت کاری شرکت : شنبه تا سه شنبه ۸- ۱۷:۳۰ و چهارشنبه ۸- ۱۶:۳۰، پنج شنبه تعطیل

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند و یا برای شماره تلفن درج شده واتس آپ نمایند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارمند اداری – جهت خدمات پس از فروش
– جنسیت: خانم/ آقا
– محل کار: کارخانه
– با ۲ سال سابقه کار
– مسلط به ICDL و اینترنت
– ساعات کار: تمام وقت+ حقوق اداره کار+ بیمه
– محل کار: دفتر مرکزی
– استان و شهر مورد نیاز: اصفهان
ایمیل:
office@puyaco.com

0935405xxxx

(نمایش کامل)

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید